Op zondag 3 november 2024 organiseert de Lionsclub Coevorden- Dalen voor de 22e jaar op rij de Stamppotrally.

De Stampportrally zal ook dit jaar zoals alle andere jaren de equipes langs de mooiste routes van Drenthe en omstreken laten rijden. Of je nu een oldtimer, cabrio, sportbolide of een gewoon automobiel hebt, jullie allen worden van harte uitgenodigd om mee te doen. Ook dit jaar wordt er weer een prijs uitgeloofd voor de mooiste equipe.

Starttijd: volgt

Startlocatie: volgt

Lunch: wordt voor gezorgd

Einde: zal zo tegen 17.00-17.30 uur zijn

Finishlocatie: Restaurant 't Oelnbret in Dalen

Kosten voor deelname aan de rally bedragen € 145,- per equipe. Graag te voldoen bij aanmelding.

Deze betalen op de volgende rekening IBAN: NL 68 ABNA 0464 8060 70 ten name van Lionsclub Coevorden ovv Stamppotrally en Equipenaam.

Wij wensen jullie ook dit jaar dan weer een gezellig, leuke en spannende rally toe.

Namens Lionsclub Coevorden-Dalen