Zondag 4 juni 2023, van Heutzpark Golftoernooi

Op zondag 4 juni heeft in het Heutszpark traditiegetrouw het Lions van Heutszpark Golf toernooi plaats gevonden, waarbij het park wordt omgetoverd tot een heuse 18 holes golfbaan.

Via deze link kun je de foto's van het evenement bekijken

Zondag 5 november 2023, Stamppotrally
Op zondag 5 november organiseert de Lionsclub Coevorden voor de twintigste keer de Stampotrally. Wij zullen als Lions club ons uiterste best doen voor de deelnemende equipes weer een boeiende rit te vervaardigen. Wij stellen het enorm op prijs als u onze rally gaat opluisteren met deelname in een fraaie oldtimer, cabrio, of andere ludieke automobiel, maar voorop staat deelname, dus u bent ook van harte welkom in uw voor dagelijks gebruik bestemde wagen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar de pagina van de stamppotrally.